Як виглядає мапа для велосипедистів, що робила амфібія в Голосіївському парку та чим пригощають оболонців — що відбувалося у Києві цього тижня.

Київ за тиждень: веселка над мечем, амфібія в озері та кава з тістечком для оболонців



@темы: Новости

Комментарии
26.06.2020 в 17:06

Вы считаете это нормальным? Подвесить гейский флаг к статуе Родины, да еще и 22-го июня. Почему эти ребята еще не привлечены к ответственности?
26.06.2020 в 18:27

Музыковедьма
З прапором, як на мене, або неймовірна тупість, або свідоме наривання на конфлікт з совковим сегментом населення. Враховуючи, що цей сегмент ще років 20-30 буде присутнім і активним в нашому суспільстві, поки покоління не зміняться, хід просто пиздець недалекоглядний. Ще б на Лавру повісили, серйозно.
26.06.2020 в 18:45

темний маг і українець
З прапором - чудово і дуже креативно) З двох точок зору: або це совкове одоробло, до якого можна ставитись без зайвого пієтету, і тоді цей креатив надає нових сміслів; або ж це Мати-Батьківщина, мати яка любить і захищає усіх своїх дітей, незалежно від орієнтації, і які в свою чергу захищають її (невже досі є люди, які думають що на фронті, 75 років тому чи зараз, не було ЛГБТ людей).
А у ватників хай палає)
26.06.2020 в 18:52

Музыковедьма
Moon Feather, ну палатиме, і всі законодавчі ініціативи в бік покращення прав ЛГБТ, які могли би бути, викликатимуть тільки ще більший спротив. Бо совкосегмент ще не рік і не два голосуватиме, підписуватиме петиції і загалом братиме активну участь в житті суспільства. І завдяки невеликій групі дебілів, які додумались повісити прапор не на мосту закоханих наприклад, а на одному з символів чужої ідеології, багато хто статус дебілів розповсюджуватиме на всіх ЛГБТ.
Саме те, що треба, ідея просто суперська, ага. "Насремо на чужу ідеологію" ніколи не дає в результаті "Нас почали любити і приймати".
26.06.2020 в 19:04

Блаженны прыгающие, ибо они допрыгаются
Я тупа, я не зрозуміла посилу.
Тобто якби цей прапор повісили на міст закоханих або на взагалі будь-який символ любові і шлюбу, було б круто і правильно, бо любов і шлюб не тільки для гетеро, і про це треба нагадувати.
Але до чого тут Мати-Батьківщина?
Вона взагалі жодного відношення не має до будь-якої орієнтації, це винятково асексуальний символ.
Тому виглядає як провокація заради провокації, а шкода.
26.06.2020 в 19:06

темний маг і українець
Ishytori, розумієте в чому справа, ті люди про яких ви кажете вже мають у своїй ідеології крайню гомофобію. Вони або активно агряться на будь-який прояв теми ЛГБТ, або закривають очі, роблять вигляд що "у нас таких нєт". Вони будуть проти у будь-якому разі, якщо тільки мовчати і "не провокувати" - вони будуть впевнені собі далі в тому що ЛГБТ - це маленька купка збоченців і будуть продовжувати підписувати петиції проти. А якраз збільшувати видимість, тицяти носом що ось ми є - і це нормально, це нормальний шлях.
26.06.2020 в 19:21

Тот, кто очень любит Рауля Эма...
Не понимаю я, в чем диссонанс между ЛГБТ и Родиной (у тех, у кого он есть). Родина, вроде бы как, - для всех. Такое впечатление, что нет геев и лесбиянок патриотов, или их на войне не было, или они налоги не платят и прочими способами родину не поддерживают. Всё как и у всех. Так, почему бы и нет? Даю сто процентов, если бы существовал флаг гетеросексуальных семей (а может он и есть, просто я не в курсе)), и если бы его вывесили, то никаких возмущений по поводу асексуальности статуи не было бы, и никаких вопросов в стиле "а чего это он там висит и провоцирует конфликты?" Двойные стандарты - они такие)
26.06.2020 в 19:28

ЧайНик, я считаю ненормальным подобный тон и презрение к людям.
Ishytori, як би представники лгбт не годили, вони не зможуть догодити совковому сегменту населення. вони дратують останніх вже самим фактом свого існування.
може вішати прапор на цей монумент - не самий вдалий хід, але хто я така, щоб їх засуджувати? я не була на їхньому місці. не думаю, що там дуже солодко.
Moon Feather, це Мати-Батьківщина, мати яка любить і захищає усіх своїх дітей, незалежно від орієнтації, і які в свою чергу захищають її- для багатьох - це символ великої перемоги та псевдогероїки.
26.06.2020 в 20:04

Блаженны прыгающие, ибо они допрыгаются
Даю сто процентов, если бы существовал флаг гетеросексуальных семей (а может он и есть, просто я не в курсе)), и если бы его вывесили, то никаких возмущений по поводу асексуальности статуи не было бы
Якщо це в мій бік камінчик, то ні, це викликало б у мене точно таке ж питання "чому саме ця статуя, вона взагалі не про те". Мене і весільні фотосесії біля пам'ятників війни дивують, бо ну взагалі не в тему, як на мене.
26.06.2020 в 20:12

Тот, кто очень любит Рауля Эма...
Belitruin, нет, это не камешек, ваш коммент меня просто навел на мысль о том, как у нашего общества принято реагировать (или не реагировать) на определенные вещи.
26.06.2020 в 20:14

нехай вони цим не займаються!
ну добре, нехай займаються, але щоб ми про це не знали!
добре, ми про це знаємо, але нехай сидять тихо, ніяких маршів!
добре, нехай виходять на марші, але не вивішують прапори!
добре, хай вішають у регламентованих місцях, але не на головний монумент про війну...
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ми зараз тут.
26.06.2020 в 22:52

темний маг і українець
Макси_Лана, о так :lol:
27.06.2020 в 10:09

It's like something out of H.P. Lovecraft, only gay (c) LK
#мамазрозуміє :3

Даю сто процентов, если бы существовал флаг гетеросексуальных семей (а может он и есть, просто я не в курсе)), и если бы его вывесили, то никаких возмущений по поводу асексуальности статуи не было бы
Вывесили "Україна за сім'ю" 24го числа. И вроде никакого противоречия ЛГБТ, но никто особо не заметил, цвета не те и все дела.

Макси_Лана, на жаль прогрес поступовий, але він є. Дякую вам :red:
27.06.2020 в 10:10

С флагом классно придумали, мне понравилось, жаль заранее не знала, у меня эту родину из окна видно, пропустила.
27.06.2020 в 15:59

Тот, кто очень любит Рауля Эма...
MadHatterBelial, :-D отож)
27.06.2020 в 17:11

Гипотетический "гетеро-флаг" там так же неуместен.
27.06.2020 в 19:21

Среди тех, кто забыл о вздохе, я - та девочка в первом ряду... (с)
Чудово з прапором вийшло!
і тоді цей креатив надає нових сміслів; або ж це Мати-Батьківщина, мати яка любить і захищає усіх своїх дітей, незалежно від орієнтації, і які в свою чергу захищають її (невже досі є люди, які думають що на фронті, 75 років тому чи зараз, не було ЛГБТ людей). Гарно сказано!
Вывесили "Україна за сім'ю" 24го числа Також чудово)) Думаю, що ЛГБТ підтримує, бо також за сім'ю.

Кожна людина когось да дратує. Якщо ставити собі ціллю "нікого не дратувати", можна загортатись в біле і повзти в напрямку цвинтаря.
27.06.2020 в 21:13

темний маг і українець
Гарно сказано!
дякую)

Думаю, що ЛГБТ підтримує, бо також за сім'ю.
так, був офіційний пост від КиївПрайда, що вони підтримують)))
28.06.2020 в 09:11

Музыковедьма
Moon Feather, ви опитування проводили? Статистику складали, що з такою впевненістю заявляєте про всіх представників і їх погляди?
Моя манікюрщиця помірковано консервативних поглядів. З сусідами-геями спілкується, в цілому ЛГБТ сприймає як якихось алієнів. Після ексцесу з прапором в її очах у них значно додалося очків їбанутості, а ворожість сильно підскочила. І вона така далеко не одна. Хороший план, так тримати.

Макси_Лана, ну а я була, я бі, і те, що цей їбанутий хід з "Нарватись чисто заради того, щоб нарватись" віддаляє мою потенційну можливість заключити шлюб з дівчиною, мене абсолютно не радує :nope:
Між "сидіти тихо, не відсвічувати, догоджати" і "спеціально насрати на голову тим, хто нам не подобається, щоб заявити про себе", так-то, цілий спектр дій. І заявляти про себе і своє існування можна і без того, щоб наступати комусь іншому на ногу. Це, звісно, якщо ціль саме заявити, а не показати які ми дєрзкі-рєзкі і чхати хотіли на інших.
28.06.2020 в 13:08

темний маг і українець
Ishytori, а ви опитування проводили чи теж тільки через одну манікюрщицю екстраполюєте досвід на усіх? Ок, щодо мене - я говорю спираючись на особистий досвід та спостережння за людьми у колі моїх знайомих та моїх спільнот у соцмережах. І поки що бачила абсолютне неприйняття цієї акції тільки від тих хто і до цього казав, що всі ЛГБТ - хворі, "руйнують державу" та/або стріляти їх треба. Що ж, цей тред на дайріках розкрив мені очі, що виявляється і серед самих ЛГБТ та толерантних до них людей є ті для кого веселковий прапор ок порівняти з лайном і "осквєрнєнієм памятніка".


Знаєте, що в ціому мені це нагадує, от дуже-дуже нагадує? Виставку "квантовий стрибок Шевченка". Коли дохріна патріотів почали обурюватись що як так можна робити з їх іконою українства. Імхо - можна і треба. Шукати нові смисли, переосмислювати образи, розвивати думки і суспільство. Розуміти, що це не зневага до образу і не намір образити когось. А якраз навпаки.
28.06.2020 в 14:00

Музыковедьма
Moon Feather, скажіть, ви принципово читаєте не те, що написано, а те, на що буде зручно образитись? Бо інакше я не знаю, як можна було вичитати ті для кого веселковий прапор ок порівняти з лайном і "осквєрнєнієм памятніка"

Не тільки ви маєте якесь коло спілкування, у мене воно теж є (в тому числі по роботі, де далеко не так добре виходить фільтрувати людей з іншою точкою зору). Радикальних, серед яких ЛГБТ "хворі і руйнують державу" (ц), катастрофічна меншість, в основному це покоління 60+ або ж в цілому люди вкрай специфічні не тільки в цьому питанні.

Дешева демагогія: від переосмислення образу Шевченка не залежатиме майбутнє законодавство. А от подібні акції можуть на нього повпливати, зробивши ЛГБТ репутацію їбанутих і відкотивши подвижки, які були зроблені раніше. "Не зневага до образу і не намір образити когось"? А чого тоді на Лавру не повісили, справді? Бог же має любити всіх своїх дітей, як є переосмислення! (А я скажу, чого не повісили, бо у дєрзко-рєзких все ж є якісь зачатки почуття самозбереження, а за ту ж Лавру бомбануло б у значно більшої кількості людей, в тому числі і серед міжнародної спільноти. А Бабіща не сильно комусь потрібна за межами України, тому шанси огребти швидкі наслідки починаючи від полоскання в інтернеті і закінчуючи "отримати в табло" невеликі, а про довготривалі, видно, ні у кого не вистачає мізків подумати.)

Повторюсь, можна було використати ЛГБТ-прапор в нейтральному просторі: повісити на мосту закоханих, перенести через міст Патона чи ще який, та безліч варіантів насправді, було б бажання. Але організатори вибрали не нейтральний простір, а споруду, яка досі є культовою для частини суспільства. Свідомо спровокувавши цю частину. Хоча, здавалось би, якраз ЛГБТ-спільнота має хоч трохи щось тямити в толерантності. Але ні, схоже, працює: "Нас пинали - а ми вас напинаємо!11" Прекрасна стратегія для побудови світлого майбутнього з толерантністю і взаєморозумінням, нічого не скажеш.

З гімном порівнюють не сам прапор, з гімном порівнюють дії організаторів. Осквернення пам'ятника ЛГБТ-прапором є і буде таким з точки зору певного сегменту суспільства. Я просто не закриваю на це очі, на відміну від більшості коментаторів тут.
28.06.2020 в 14:10

темний маг і українець
ви принципово читаєте не те, що написано, а те, на що буде зручно образитись? Бо інакше я не знаю, як можна було вичитати ті для кого веселковий прапор ок порівняти з лайном
якщо ви кажете що для вас прапор на цьому пам'ятнику це "насрати на голову/ідеологію" значить ви порівняли його з лайном

Я не згодна з аргументом що ця акція матиме аж такий вплив на потенційне майбутнє законодавство, тому і порівнюю. Ми говоримо про країну в якій вже багато років не можуть ратифікувати Стамбульску конвенцію, яка взагалі не про ЛГБТ, але її не пропускають бо вона містить старшне слово гендер.

Повторюсь, можна було використати ЛГБТ-прапор в нейтральному просторі: повісити на мосту закоханих, перенести через міст Патона чи ще який, та безліч варіантів насправді, було б бажання. Але організатори вибрали не нейтральний простір, а споруду, яка досі є культовою для частини суспільства.

Окей, поснюю якщо ви не в курсі: був дрон, що літав з веселковим прапором над Києвом, є красиві кадри з інших локацій де він пролітав, але розтиражували саме оце фото, де з вдалого ракурсу здається що прапор висить на мечі. Хоча по факту він там навіть не висів. Розмір прапора був 6 метрів по довшій стороні, це набагато менше розміру меча, кадр зроблений винятково за допомогою ракурса.

На цьому пропоную завершити дисскусію, оскільки очевидно, що у нас з вами протилежні погляди на ситуацію і наврядчи хтось з нас свою думку змінить.
28.06.2020 в 14:33

Музыковедьма
Moon Feather
якщо ви кажете що для вас прапор на цьому пам'ятнику це "насрати на голову/ідеологію" значить ви порівняли його з лайном
>
З гімном порівнюють не сам прапор, з гімном порівнюють дії організаторів. Осквернення пам'ятника ЛГБТ-прапором є і буде таким з точки зору певного сегменту суспільства. Я просто не закриваю на це очі, на відміну від більшості коментаторів тут.
Читайте, будь ласка, що вам пишуть.

Я не згодна з аргументом що ця акція матиме аж такий вплив на потенційне майбутнє законодавство
Одна акція не матиме, але вона уже трохи відкотила ставлення, яке було досягнуто попередніми Прайдами (наскільки я бачу по своєму колу спілкування, звісно). Більше таких акцій - більше подібних відкатів - все менше і менше шансів щось успішно змінити в законодавстві.

Окей, поснюю якщо ви не в курсі
Спасибі, я в курсі, що це був дрон. Відео з #мамаприйме чи як там бачила, як і бачила, як саме його (а не просто прольоти дрона - хз, наскільки вони взагалі були відзняті) старанно пересилали і репостили (як прибічники, так і противники). Новина, з якої все почалося в цьому треді, теж стосується аж ніяк не просто прольотів дрона, а саме ситуації з Бабіщею, коментатори теж прийшли захищати ідею прапора на Бабіщі. Тому не треба, будь ласка, перевзуватись у стрибку, що все не так зрозуміли, і насправді все було толерантненько, то просто ракурс, а ніхто нічого не хотів.

Я не переслідую цілі вас переконати - з першого коментаря було видно, що це безглуздо. Але мені все ж приємно бачити, що на Лавру і "толерантність" вам відповісти нічого. Що неприємно бачити, так це те, що (це не тільки до вас, якщо що) всіх незгодних з акцією в цьому треді тут же записують в ледь не гомофоби і що загалом прослідковується ставлення "Якщо ЛГБТ засуджує дію цисгетеро, то це засудження дії, якщо [потенційний] цисгетеро засуджує дію ЛГБТ, він/вона клятий гомофоб". Теж гарні подвійні стандарти, просто маст хев у начебто передової частини суспільства. Власне, на цьому можна закінчувати.
28.06.2020 в 15:12

темний маг і українець
Тому не треба, будь ласка, перевзуватись у стрибку, що все не так зрозуміли, і насправді все було толерантненько, то просто ракурс, а ніхто нічого не хотів.
ви теж добре перекручуєтє. Я сказала про дрон тому що весь час ідуть закиди саме "чому не десь". Це щоб сказати: "десь" теж було. А не для того що б відзадкувати що все "толерантненько". Якби нікто нічого не хотів - не розповсюджували б, а КиївПрайд перший це запостив і розповсюджував. Бо їм, як і мені ця ідея сподобалась.
Повірте, у мене є що сказати і про Лавру, і про багато чого іншого, але як я вже сказала в попередньому коментарі - мені хочеться закінчити дискуссію, а не розводити тут холівар на сто сторінок.